Вітаю!

Шановні колеги!
Цей блог створено для обговорення тем, пов'язаних із вивченням курсу "Основи комп'ютерної грамотності, основи роботи в мережі Інтернет"
Запрошую усіх бажаючих до діалогу.
Олена Проців

середу, 16 січня 2013 р.

Як вставити мультимедійну презентацію в блог

Сьогодні ведення блогів стало невід’ємною частиною діяльності книгозбірень. Найчастіше їх використовують для поширення бібліотечних новин, які необхідно постійно оновлювати. Програми для створення блогів роблять ці обов’язки доволі простими.
Блоги також є джерелом інформації про різні бібліотечні події й програми, допомагають винести ці відомості за межі сайту книгозбірні. Можливість підписатися на блог по e-mail дозволяє розсилати бібліотечні новини безпосередньо на поштову скриньку користувачів. Це стимулює їх до відвідування сайту книгозбірні.
Особливою популярністю серед читачів користуються повідомлення про нові книги та періодичні видання, які з’явилися у фонді бібліотеки. У блогах можна публікувати огляди й рецензії на літературу й списки книжкових премій. Це надає користувачам простір для обговорення прочитаної книги й можливість рекомендувати цікаві видання або критикувати ті, що не сподобалися.
Отже, перелік послуг, які можуть надаватись користувачам за допомогою блогів, практично безмежний. А кожен бібліотекар-блогер прагне зробити свій ресурс найкращим.
Часто в блогерів виникає потреба виставити в блозі мультимедійну презентацію чи відеоролик. Давайте з’ясуємо, як це зробити.

Передусім заходимо у свій аккаунт Google (якщо його немає, то потрібно попередньо зареєструватися).

 Далі в меню Google обираємо «Документи».

Заходимо в сервіс Google «Документи».

Якщо презентація вже готова, її потрібно завантажити з комп’ютера, попередньо підготувавши її для публікації, зокрема вимкнути анімацію (тут вона не працює), оптимізувати графіку (стиснути для Інтернету, прибрати зайве).
Для завантаження файлу потрібно натиснути кнопку «Завантажити» й обрати потрібний файл у форматі .ppt чи .pps.


Якщо презентація ще не готова, її можна створити безпосередньо в Google. Для цього в меню обираємо «Створити» — «Презентація».

Тут легко можна розібратися, майже все як у Microsoft Office PowerPoint.

Після того, як презентацію підготовлено (чи завантажено з комп’ютера), потрібно в меню «Файл» обрати пункт «Установити посилання». 

Перед нами відкриється вікно, де копіюємо html-код.

Для того, щоб вставити презентацію в блог, переходимо на панель інструментів блогу. У меню обираємо «Створити нову публікацію». 

У вікні редактора обираємо «HTML» та вставляємо скопійований код. Пишемо назву повідомлення.  

До презентації доцільно додати коротенький текст, що розкриває її зміст, і теги (мітки). Так користувачі зможуть швидше знайти опубліковану вами інформацію.
Далі натискаємо «Опублікувати допис».
Аналогічно вставляються відеофайли, які потрібно попередньо зберегти на одному із сервісів, які надають послуги відеохостингу (YouTube  тощо).

Бажаю успіхів!
Олена Проців,
завідувачка відділу інформації
Тернопільської ОУНБ


8 коментарів:

  1. Дякую. Олено. дуже корисно. Якраз шукала подібну інформацію. Скористаюсь)))

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, Олено! Ваш допис найкращий! Все вдалося. До цього декілька днів мучила себе та інтернет у пошуках відповіді.

    ВідповістиВидалити
  3. Рада, що змогла вам допомогти, пані Лідо!

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже дякую за інформацію. Я дуже довго її шукала:)

    ВідповістиВидалити